פרסום בפייסבוק

איך להצליח בקמפיין פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק – לא עוד אמצעי להזכיר ללקוחות שהעסק שלכם חי

בעזרת פרסום בפייסבוק תוכלו להרחיב את קהל הלקוחות של העסק שלכם, לעצב ולמתג את העסק והשירותים העיקריים שאתם מספקים ולהציג את זה בפני קהל ייעודי וייחודי!
הפרסום בפייסבוק נתפס פעם ככלי תקשור בין העסק לבין הלקוחות הקיימים שלו, להזכיר מידי פעם לקהל לקוחות קיים שהעסק שלכם עדיין מתפקד.
לא עוד – פרסום מוצלח ברשת החברתית הגדולה ביותר בעולם עוזר לצבור קהל לקוחות חדש.
ואף להגיע אל לקוחות פוטנציאלים באופן קל ונוח לתפעול.

פרסום בפייסבוק – איך לגרום לפרסום להצליח

בפרסום בפייסבוק יש שתי אנקדוטות חשובות שחייב להתמקצע בהן ככל האפשר על מנת שהפרסום ייתן תוצאות חיוביות.
1. עיצוב מעניין שיגרום לך לעצור לרגע את הגלילה החצי אוטומטית של הדף כלפי מטה.
כולנו מכירים את הרפרוף המהיר בעיקר במכשיר הנייד כשאנחנו מסתכלים על הפרסומים השונים בפייסבוק.
המטרה של פרסום טוב היא לגרום לך לעצור לכמה רגעים, צבעים בוהקים, עיצוב ייחודי, שילוב של אלמנטים שמושכים את העין.
כל אלו נקודות שחשוב שיהיו בפוסט שתפרסמו בפייסבוק.
2. הגדרת קהל יעד – יש המון כלים שעוזרים למפרסם להגיע אל הקהל האיכותי ביותר שיניב את הריאקציה האיכותית ביותר בעלות הנמוכה ביותר.
אם יש לכם דף עסקי ופייסבוק מציע לכם מידי פעם מציע לכם לעשות בוסט על פוסטים מתוך הדף.
זה אולי הפרסום הגרוע ביותר לכם { והטוב ביותר לפייסבוק }
ניטור של גולשים, הוספה של קהל קיים, הוצאה של קהל לא מתאים.
פרמטרים נוספים יעזרו לכם להפוך קמפיין פרסומי כושל למצליח.

נקודות נוספות לפרסום יעיל יותר בפייסבוק

חיבור טופס יצירת קשר אל הפרסום.
לפעמים { לא מתאים כאשר אנו רוצים לפרסם פיצרייה } נוח יותר ללקוח להשאיר את פרטיו על מנת שנציג מקצועי יחזור אליו עם כל הפרטים שהוא צריך לקבל.
חיבור של טופס לידים אל הפרסום יעזור לקמפיין הפרסומי להצליח.
ומיצוי של הפוטנציאל מקהל הלקוחות שמקבלים את הפרסום.
מערכת CRM – כאשר אנחנו לדוגמה מקבלים לידים מלקוחות שהשאירו פרטים.
אלו ללא ספק לידים חמים שרוצים לרוב לקבל מידע מקצועי כמה שיותר מהר.
ולכן קישור של מערכת CRM אל כתובת האימייל או קובץ של google sheets.
עוזר לתת מענה מהיר יותר ללקוח ומעלה את הסבירות להצלחת הקמפיין.
הוספה של מספר טלפון וירטואלי – מספר טלפון וירטואלי עוזר לעקוב ולנטר אחר השיחות שמגיעות מהקמפיין.
אחד הכלים השימושים בשביל לדעת עד כמה איכותי קהל היעד שאתם מציגים לו את הפוסט.
הוא מעקב אחר שיחות טלפון שמגיעות מהקמפיין הפרסומי.
רוצים לקבל פרמטרים נוספים שיכולים לעזור לקמפיין שלכם להצליח בפייסבוק – צרו איתנו קשר

למי מתאים לפרסם בפייסבוק ויותר חשוב – למי כדאי לבדוק אפשרויות אחרות

פרסום איכותי בפייסבוק ללא ספק יכול לעזור לעסק שלך לקבל לקוחות חדשים, להיות בתודעה ולהתפתח.
עסקים אשר יש להם קהל יעד מוגדר – שפשוט להגיע ולהגדיר את קהל היעד שלהם הם עסקים שפרסום איכותי בפייסבוק יעזור להם להתפתח.
לעומת זאת עסקים שהקהל שלהם בפייסבוק מצומצם וקטן או קשה להגדרה – מומלץ לבדוק אפיקי פרסום אחרים.
המלצה קטנה:
ביצוע פרסום בגוגל אדוורדס + מעקב אחר הפרסום וצביעה של הקהל, לאחר שהקהל צובר גודל ניתן להגיש לו את הפרסום כאשר הוא נמצא בפייסבוק.

מקווה שהפקתם את המירב, נשתדל לעשות בקרוב מדריכים וטיפים נוספים:
איך ליצור עיצוב מעניין, עזרה בהגדרה של קהל יעד בפייסבוק, הוספת טופס לידים לפרסום בפייסבוק, חיבור של מערכת CRM ופעולות נוספות.

התקשרו אלינו!